ID. 2all

Hvis du vil være blandt de første til at høre mere, når vi har mere information om ID. 2all, kan du holde dig opdateret via vores elektriske nyhedsbrev.

Hvis du vil være blandt de første til at høre mere, når vi har mere information om ID. 2all, kan du holde dig opdateret via vores elektriske nyhedsbrev.

ID. 2all: elbilen til de mange

Volkswagen fører mærkets lange succeshistorie i minibilsklassen ind i e-mobilitetens tidsalder og giver med konceptbilen ID. 2all en forsmag på en ny ID.-model. De første fakta: forhjulstræk, rækkevidde på op til 450 km, nyt Volkswagen-designsprog, innovative systemer såsom Travel Assist, IQ.LIGHT og navigation med e-rute-planlægning. Produktionsversionen vil være baseret på MEB-Entry-platformen og er en af ti nye elbiler, som Volkswagen vil introducere frem til 2026. Volkswagen vil præsentere produktionsversionen af ID. 2all på det europæiske marked i 2025. 

"Vi transformerer virksomheden hurtigt og fundamentalt - med det klare mål at gøre Volkswagen til et ægte ”Love Brand”. ID. 2all-konceptbilen viser, hvor vi vil tage mærket hen. Vi vil gerne være tæt på kunden og tilbyde topteknologi i kombination med fantastisk design. Vi implementerer transformationen i et højt tempo for at bringe elektrisk mobilitet ud til de mange."

Missede du verdenspremieren på ID. 2all? Se den herÅbner et eksternt link.

ID. 2all-konceptbilen viser, hvor vi vil tage mærket hen. Vi vil tilbyde topteknologi i kombination med fantastisk design for at bringe elektrisk mobilitet ud til de mange.
Thomas Schäfer
CEO for Volkswagen personbiler

Højdepunkter og teknisk data i ID. 2all

Bliv klogere på ID. 2all

Bliv klogere på ID. 2all

Rækkevidde op til 450 km (WLTP)
Rummelig som en Golf 
(4.050 mm lang, 1.812 bred, 1.530 høj og akselafstand på 2.600 mm)
Teknologier på premium-niveau såsom Travel Assist, IQ.LIGHT og navigation med e-rute-planlægning
Baseret på den nye MEB-Entry-platform
Ladetid fra 10 til 80%: cirka 20 min
0–100 km/t på under 7 sekunder
(Tophastighed 160 km/t)
Bagagerumsvolumen: 490 til 1.330 liter

ID. 2all - Volkswagen dyder i en ny verden af mobilitet

"Topkvalitet og godt håndværk, state-of-the-art-software og digitale tjenester, der giver ægte merværdi. Fokus er altid på vores kunders behov og krav.” - Imelda Labbé, bestyrelsesmedlem med ansvar for salg, marketing og eftermarked.

ID. 2all-konceptbilen er baseret på en videreudvikling af Volkswagens elektriske MEB-platform. ID. 2all bliver den første MEB-baserede model med forhjulstræk. I ID. 2all udnyttes den store fleksibilitet, der er indbygget i den elektriske modulplatform, og med MEB-Entry-platformen vil ID. 2all sætte nye standarder for teknologi og dagligdagsanvendelighed.

Med den forbedrede MEB-Entry-platform er ID. 2all udstyret med en særlig effektiv kombination af drivlinje, batteri og ladeteknologi. Den har en 166 kW/226 hk stærk elmotor, kan oplade batteriet fra 10 til 80 % strøm på cirka 20 minutter og vil have en rækkevidde op til cirka 450 kilometer (WLTP).

ID. 2all kommer med state-of-the-art-systemer

Volkswagen planlægger at lancere produktionsversionen af ID. 2all med en stribe af højteknologiske systemer fra de større ID.-modeller. Det omfatter blandt andet den seneste version af Travel Assist, IQ.LIGHT-LED-matrix-forlygter, 3D-LED-baglygter med en horisontal LED-stribe imellem dem, Park Assist Plus med hukommelse, ID.Light (intuitive lyssignaler til føreren) og elektrisk justerbare sæder med massage funktion. Et stort panoramasoltag skaber ekstra feel-good stemning i interiøret.

Volkswagen sætter igen større fokus på design. Andreas Mindt, ny chefdesigner hos Volkswagen personbiler: “ID. 2all giver en forsmag på Volkswagens nye designsprog, som er baseret på de tre søjler; stabilitet, sympati og entusiasme."

Eksteriørdesign: et venligt ansigt, meget dynamisk og ny C-stolpe signatur

Et element i det nye designsprog er C-stolpe-designet udviklet til den første generation af Golf. ID. 2all er den første Volkswagen med en ny fortolkning af dette karakteristiske designelement. Af andre karakteristiske stiltræk ved konceptbilen kan nævnes et karrosseri, der visuelt står solidt på hjulene, et ”venligt” frontdesign, en god portion dynamik og tidløs elegance.

Interiørdesign: intuitiv betjening, rummelig og høj kvalitet

Interiøret har også et stilrent design og er kendetegnet ved en høj oplevet kvalitetsfornemmelse, et intuitivt infotainmentsystem med en klassisk volumenknap og et separat betjeningspanel med oplyste knapper til airconditionanlægget. Bagagerummet sluger mellem 490 og 1.330 lite