Konnektivitet-tjenester fra Volkswagen
Konnektivitet-tjenester fra Volkswagen
Konnektivitet-tjenester fra Volkswagen

Velkommen til
Konnektivitet-tjenesterne fra Volkswagen

 Hvad er Konnektivitet?

Med konnektivitetstilbuddene fra Volkswagen holder digitaliseringen indtog i din Volkswagen og sørger for større komfort, sikkerhed og underholdning. Når din bil er forbundet med internettet, får du realtidsinformationer, påmindelser om det næste serviceinterval, streaming og netradio eller hurtig hjælp i tilfælde af tekniske problemer.

Vær opmærksom på, at tilgængeligheden af og forudsætningerne for nogle af funktionerne afhænger af den valgte tjeneste. 

--:--

We Connect og We Connect Start

Den næste generation af mobile onlinetjenester. I alle biler, der er forberedt til We Connect 1, fx den nye Golf, Passat, T-Roc Cabrio samt en lang række yderligere aktuelle nye Volkswagen-modeller fra modelår 2021 er du online, hvis du ønsker det. Og med We Connect Start2 er du også netværksforbundet optimalt med din ID.-model. Takket være det fast installerede eSIM-kort har din Volkswagen onlineforbindelse lige fra begyndelsen.

--:--

Car-Net

Med de mobile onlinetjenester fra Car-Net kommer du hurtige frem og er altid opdateret med seneste nyt. Realtidsinformationer, ledige parkeringspladser og priser på tankstationer, og det hele er integreret i navigationen med Car-Net ”Guide & Inform”.
Din smartphone som fjernbetjening; med Car-Net ”Security & Service” kan du nemt og bekvemt betjene centrallåsen i dørene og bagagerummet med We Connect-appen.3

--:--

App-Connect

Udvid dit cockpit - App Connect inkl. Wireless Apple CarPlay flytter udvalgte smartphone-apps over på infotainmentsystemets touchscreen; Apple CarPlay™ og Android Auto™ fra Google - Innovative teknologier står til rådighed for dig, og de giver dig flere nyttige og underholdende funktioner.4

Hvilke tjenester er tilgængelige?

Er din Volkswagen udstyret med We Connect eller Car-Net ? Eller kan den udstyres med We Connect Go? Her får du et første uforpligtende overblik over, hvilke mobile onlinetjenester der tilbydes i din bil.

Disclaimer by Volkswagen

1.
For at kunne benytte We Connect-tjenesterne har du brug for en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge ind på We Connect med brugernavn og adgangskode. Endvidere skal en separat We Connect- eller We Connect Plus-kontrakt indgås online med Volkswagen AG. Med We Connect Plus har du efter overdragelsen af bilen 90 dage til at registrere bilen på adressen www.portal.volkswagen-we.com og anvende tjenesterne i hele den aftalte gratisperiodes løbetid.
Brugen af de mobile We Connect-onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. De tilknyttede dataomkostninger inden for Europa afholdes af Volkswagen AG inden for rammerne af netværkets dækning, dog med undtagelse af tjenesterne ”Streaming & Internet” samt enkelte In-Car-apps. Ved brug af tjenesten ”Streaming & Internet”, enkelte In-Car-apps samt af Wi-Fi-hotspottet kan man købe datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner ”Cubic Telecom”, som kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Oplysninger om priser og lande, som understøtter netværket, kan ses på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt kan man også benytte netradio og hybridradio via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt Wi-Fi-hotspot. I dette tilfælde er tjenesterne tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiludbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Ved at modtage datapakker fra internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. 
Brug af den gratis We Connect-app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med dataoption og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder.  
Tilgængeligheden af de enkelte tjenester i We Connect og We Connect Plus kan variere fra land til land og afhænger både af bilen og dens udstyr. Tjenesterne er altid tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode, og indholdet kan ændres eller blive utilgængeligt under kontraktperioden. Mere information kan findes på www.portal.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Information om mobiltariffer kan du få hos din mobiludbyder.
2.
For at kunne benytte We Connect-tjenesterne har du brug for en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge ind på We Connect Start med brugernavn og adgangskode. I tillæg skal en separat We Connect Start-kontrakt indgås online med Volkswagen AG. Efter overdragelse af bilen kan du inden for 90 dage registrere bilen med We Connect ID.-appen og anvende tjenesterne i We Connect Start for hele den aftalte gratis løbetid.
Brugen af de mobile We Connect Start-onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. De dermed forbundne dataudgifter, der påløber i Europa, bæres inden for dækningsområdet af Volkswagen AG.
Brug af den gratis We Connect ID.-app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med dataoption og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder. 
Tilgængeligheden af de enkelte tjenester, der er beskrevet i pakkerne, kan variere fra land til land. Tjenesterne står til rådighed i den respektivt aftalte aftaleløbetid og kan i løbet af aftaleløbetiden underkastes indholdsmæssige ændringer eller sættes i bero. Du kan få nærmere oplysninger under www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Oplysninger om mobiltarifbetingelser fås hos din mobiltelefonudbyder.
3.
For at kunne benytte Car-Net-tjenesterne har du brug for en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge ind med brugernavn og adgangskode. I tillæg skal en separat kontrakt indgås online med Volkswagen AG. For at være i stand til at anvende tjenesterne for den fulde periode, har du 90 dage fra overhændelse af køretøjet til at registrere køretøjet under portal.volkswagen-we.com Ved en senere registrering forkortes varigheden af gratisperioden. Anvendelse af mobile online tjenester for Car-Net ”Vejledning & Inform” er kun muligt med de valgfri Discover Media og Discover Pro udstyr. I tillæg har du behov for et mobilt, internet-aktiveret apparat (dvs. smartphone) der er i stand til at fungere som et mobilt WLAN hotspot. Som alternativ kan du, med ”Business” telefon-grænseflade valgmulighed i forbindelse med Discover Pro navigationsystemet, anvende en mobiltelefon med fjern-SIM Access Profile (rSAP) eller et SIM-kort med en telefon og data valgmulighed. Med den valgfri Car-Stick LTE i forbindelse med Discover Media navigationssystemet kan du også etablere en internetforbindelse for dit navigationsapparat såvel som et W-LAN hotspot i køretøjet. Car-Net tjenesterne er kun tilgængelige med en eksisterende eller separat konkluderet mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiltelefonleverandør, og kun indenfor det dækningsområde for det respektive mobiltelefonnetværk. Ved at modtage datapakker fra internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. På grund af volumen af data, der genereres under anvendelsen af Car-Net tjenester, er det stærkt anbefalet, at du indgår en flad data-rate med din mobiltelefonleverandør. Brug af den gratis We Connect-app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med dataoption og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder Tilgængeligheden af Car-Net tjenester kan variere fra land til land. Disse tjenester er tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode og indholdet kan ændres under kontraktperioden. Yderligere information om Car-Net er tilgængeligt på portal.volkswagen-we.com og fra din Volkswagen partner; information om mobiltarifbetingelser fra din mobilleverandør.
4.
Kun tilgængelig i forbindelse med radioerne „Composition“, „Composition Colour“, „Composition Media“ og „Ready 2 Discover“ eller navigationssystemerne "Discover Media" og "Discover Pro". App-Connect omfatter teknologierne MirrorLink®, Apple CarPlay™ og Android Auto™. Vær i denne sammenhæng også opmærksom på, at nogle apps ikke tilbydes til alle tre teknologier, og at tilgængeligheden af disse teknologier kan variere fra land til land. Oplysninger om kompatibiliteten med smartphones findes for Apple CarPlay™ på https://www.apple.com/dk/ios/carplay/, for Android Auto™ på https://www.android.com/intl/da_dk/auto/ og for MirrorLink® på https://mirrorlink.com/.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there