Opdag We Connect
1

Bevar forbindelsen. Med tjenester og servicer fra We Connect.

Opdag We Connect

Klar til den næste generation af mobile onlinetjenester: fra modelår 2021 er en stor del af de aktuelle nye Volkswagen-modeller forberedt til We Connect. Takket være det fast installerede eSIM-kort har din Volkswagen onlineforbindelse lige fra begyndelsen. Samtidig kan du med „We Connect App" forbinde din smartphone med din Volkswagen og har dermed adgang til bestemte bilfunktioner og bilstatussen. Opdag nu konnektivitetstilbuddene fra We Connect.1

Kom afslappet frem

Indhent næsten tidstro oplysninger om trafikken, og find den bedste rute. Med vores smarte assistenter kommer du mere afslappet frem.

Læs mere

Sådan aktiveres og anvendes We Connect

Her kan du læse, hvordan du aktiverer dine mobile onlinetjenester via We Connect-appen.

Download af We Connect-appen
3,2
2.
Brændstofforbrug, l/100 km: blandet kørsel 1,4 - 1,3; strømforbrug, kWh/100 km: blandet kørsel 12,6 - 12,2; CO₂-emission blandet kørsel, g/km: 32 - 30; Effektivitetsklasse: A+

Download af We Connect-appen

Nyd godt af alle fordele ved We Connect og Car-Net i en enkelt app. Du skal bare downloade We Connect-appen til dit smartphone-operativsystem og forbinde den med din Volkswagen.

We Connect Start til ID.-familien

We Connect Start - fuldelektrisk, fuldt opkoblet
3,4
4.
Strømforbrug i kWh/100 km: 15,4- 13,1 (blandet kørsel); CO2-emission i g/km: 0; effektivitetsklasse: A+

Fuldelektrisk, fuldt opkoblet 

Find ladestationer, anvend realtidsfunktioner eller opvarm allerede kabinen ved morgenbordet: We Connect Start5 forbinder dig med din ID.-model og en verden af informationer. Derhjemme, på vejen, i hele Europa.

In-Car-shop og In-Car-apps - Sådan fungerer det

Som We Connect-kunde kan du købe og downloade praktiske funktioner og tjenester direkte i dit infotainmentsystems In-Car-shop. På samme måde som du er vant til det fra din smartphone. Du kan også forlænge bilens licens til We Connect Plus via In-Car-shoppen eller i We Connect-netbutikkenOpens an external link og dermed nyde godt af fordelene ved hele udbuddet af mobile onlinetjenester fra We Connect i et eller to år mere.

--:--

We Upgrade

Med We Upgrade6 kan du efterfølgende og fleksibelt udstyre din Volkswagen med udvalgte ekstrafunktioner.

Ansvarsfraskrivelse Volkswagen

1.
Før du kan bruge We Connect-tjenesterne, skal du have en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge ind på We Connect med brugernavn og adgangskode. Endvidere skal der separat indgås en We Connect- eller We Connect Plus-aftale online med Volkswagen AG. Med We Connect Plus har du efter overdragelsen af bilen 90 dage til at registrere bilen via www.myvolkswagen.net eller appen "Volkswagen We Connect" (fås i App Store og Google Play Store) og anvende tjenesterne i hele løbetiden for den aftalte gratis periode.
Brugen af de mobile We Connect-onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. De tilknyttede dataomkostninger inden for Europa afholdes af Volkswagen AG inden for rammerne af netværkets dækning, dog med undtagelse af tjenesterne "Streaming & Internet" samt enkelte In-Car-apps. Til brug af tjenesten "Streaming & Internet", enkelte In-Car-apps samt wi-fi-hotspottet kan der købes datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner "Cubic Telecom". Disse kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Datavolumenet for denne pakke kan bruges af alle brugere og passagerer i bilen. Oplysninger om betingelser, priser og understøttede lande findes på: https://vw.cubictelecom.com. Alternativt kan man også benytte netradio og hybridradio via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt wi-fi-hotspot. I så fald er tjenesterne tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiludbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Afhængigt af den pågældende mobiltakst, og særligt ved brug i udlandet, kan der i forbindelse med dataoverførsel via internettet opstå ekstra omkostninger (f.eks. roaminggebyrer).
Brug af den gratis We Connect-app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med datamulighed og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder. 
Tilgængeligheden af de enkelte tjenester i We Connect og We Connect Plus kan variere fra land til land og afhænger både af bilen og dens udstyr. Tjenesterne er altid tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode, og indholdet kan ændres eller blive utilgængeligt under kontraktperioden. Du kan få nærmere oplysninger under www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Oplysninger om mobiltariffer fås hos din mobiltelefonudbyder.
3.
De anførte forbrugs- og udledningsværdier er beregnet med udgangspunkt i den målemetode, der er fastlagt fra lovgivningens side. Siden den 1. september 2017 bliver visse nye biler typegodkendt efter den globalt harmoniserede testmetode for personbiler og lette erhvervskøretøjer (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), der er en mere realistisk testmetode til måling af brændstofforbruget og udledningen af CO₂. Fra og med 1. september 2018 vil WLTP trin for trin afløse den nye europæiske kørecyklus (NEDC). På grund af de mere realistiske testbetingelser, er brændstofforbruget og CO₂-emissionsværdierne, der er målt i overensstemmelse med WLTP, i mange tilfælde højere end dem, der er målt i overensstemmelse med NEDC. Dette kan føre til tilsvarende ændringer i køretøjsbeskatningen fra den 1. september 2018. Få mere at vide om forskellene mellem WLTP og NEDC på https://www.volkswagen.dk/da/min-bil/brugbar-information/wltp.html.

P.t. foreskriver lovgivningen, at NEDC-værdierne skal angives. Hvis det drejer sig om nye biler, der er typegodkendt i henhold til WLTP, bliver NEDC-værdierne afledt af WLTP-værdierne. Det er valgfrit, om WLTP-værdierne anføres sammen med NEDC-værdierne, indtil WLTP-værdierne bliver obligatoriske. Hvis NEDC-værdierne anføres som et interval, vedrører de ikke en enkelt, isoleret bil og er dermed ikke en del af tilbuddet. De er alene anført for at gøre det muligt at lave sammenligninger mellem forskellige biltyper. Ekstraudstyr og tilbehør (eftermonteringsdele, dækstørrelse osv.) kan påvirke relevante køretøjsparametre såsom f.eks. vægt, rullemodstand og aerodynamik, og sammen med både vejr- og trafikegenskaber og individuel kørestil kan de påvirke brændstofforbruget, strømforbruget, CO₂-emissionen og præstationerne for et køretøj.

Få mere at vide om det officielle brændstofforbrug og den officielle, specifikke CO₂-emission for nye personbiler i dokumentet ”Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO₂-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen” (håndbog vedrørende nye personbilers brændstofforbrug, CO₂-emission og strømforbrug), der fås gratis på alle salgssteder samt hos DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen (www.dat.de/co2).
5.
Før du kan benytte We Connect-tjenesterne, skal du have en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge ind på We Connect Start med brugernavn og adgangskode. Desuden skal der indgås en separat We Connect Start-kontrakt online med Volkswagen AG. Efter overdragelse af bilen kan du inden for 90 dage registrere bilen med We Connect ID.-appen (fås i App Store og Google Play Store) og anvende tjenesterne i We Connect Start i hele den aftalte gratis løbetid.
Brugen af de mobile We Connect Start-onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. De tilknyttede dataomkostninger inden for Europa afholdes af Volkswagen AG inden for rammerne af netværkets dækning, dog med undtagelse af tjenesterne "Webradio" og "Wi-Fi-hotspot". Til brug af tjenesterne "Webradio" og "Wi-Fi-hotspot", kan der købes datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner "Cubic Telecom", som kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Oplysninger om priser og understøttede lande findes på: https://vw.cubictelecom.com. Alternativt kan du benytte tjenesten "Webradio" og "Wi-Fi-hotspot" via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt Wi-Fi-hotspot. I så fald er tjenesterne tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiludbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Afhængigt af den pågældende mobiltakst, og særligt ved brug i udlandet, kan der i forbindelse med dataoverførsel via internettet opstå ekstra omkostninger (f.eks. roaminggebyrer).
For at kunne bruge den gratis We Connect ID.- app kræves en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med dataoption og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder. 
Tilgængeligheden af de enkelte tjenester, der er beskrevet i pakkerne, kan variere efter udstyr, efter bil og efter land. Tjenesterne er tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode. Indholdet kan blive ændret i løbet af kontraktperioden. Du kan få flere oplysninger under www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Oplysninger om mobiltariffer fås hos din mobiltelefonudbyder.
6.
Før du kan erhverve We Upgrade-produkter, skal du have en Volkswagen ID-brugerkonto, en gyldig We Connect-aftale og din legitimation som primær bruger, hvilket betyder, at den pågældende bil er tilknyttet din brugerkonto. Derudover er det en forudsætning, at bilen har de nødvendige tekniske forudsætninger til den pågældende artikel. I infotainmentsystemets In-Car-shop eller i We Connect-netbutikken under shop.volkswagen-we.com kan den primære bruger se, hvilke artikler fra We Upgrade der fås til den pågældende bil. Betalingsprodukter kan både købes i In-Car-shoppen og We Connect-netbutikken med de der angivne og tilgængelige betalingsmidler. Købte og aktiverede We Upgrade-funktioner bliver i bilen, kan bruges af alle førere og kan ikke overdrages til andre biler.