We Connect-aktiveringsvejledninger1

Sådan henter du dine mobile onlinetjenester til din Volkswagen.
Her kan du læse, hvilke skridt der skal udføres for at kunne anvende We Connect.

  1. We Connect Aktiveringsvejledning | Volkswagen onlinetjenester
We Connect -vejledninger til brugere af navigationssystemet ”Discover Pro”
1

Til brugere af navigationssystemet „Discover Pro“

De følgende vejledninger fører dig trin for trin gennem aktiveringsprocessen i We Connect. Vælg en af de to vejledninger, når du vil registrere dig i bilen eller med appen og dine bilnøgler.

We Connect-vejledning til brugere af radioen ”Composition”

Til brugere af navigationssystemet ”Discover Media”

De følgende vejledninger fører dig trin for trin gennem aktiveringsprocessen i We Connect. Vælg en af de to vejledninger, når du vil registrere de mobile onlinetjenester i bilen eller med appen og dine bilnøgler.

We Connect -vejledninger til brugere af navigationssystemet ”Discover Media”

Til brugere af radioen ”Composition”

Den følgende vejledning fører dig trin for trin gennem aktiveringsprocessen i We Connect.

Disclaimer by Volkswagen
1.
For at kunne benytte We Connect-tjenesterne har du brug for en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge ind på We Connect med brugernavn og adgangskode. Endvidere skal en separat We Connect- eller We Connect Plus-kontrakt indgås online med Volkswagen AG. Med We Connect Plus har du efter overdragelsen af bilen 90 dage til at registrere bilen på adressen www.portal.volkswagen-we.com og anvende tjenesterne i hele den aftalte gratisperiodes løbetid.
Brugen af de mobile We Connect-onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. De tilknyttede dataomkostninger inden for Europa afholdes af Volkswagen AG inden for rammerne af netværkets dækning, dog med undtagelse af tjenesterne ”Streaming & Internet” samt enkelte In-Car-apps. Ved brug af tjenesten ”Streaming & Internet”, enkelte In-Car-apps samt af Wi-Fi-hotspottet kan man købe datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner ”Cubic Telecom”, som kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Oplysninger om priser og lande, som understøtter netværket, kan ses på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt kan man også benytte netradio og hybridradio via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt Wi-Fi-hotspot. I dette tilfælde er tjenesterne tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiludbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Ved at modtage datapakker fra internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. 
Brug af den gratis We Connect-app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med dataoption og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder.  
Tilgængeligheden af de enkelte tjenester i We Connect og We Connect Plus kan variere fra land til land og afhænger både af bilen og dens udstyr. Tjenesterne er altid tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode, og indholdet kan ændres eller blive utilgængeligt under kontraktperioden. Mere information kan findes på www.portal.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Information om mobiltariffer kan du få hos din mobiludbyder.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there