We Connect-tjenester Sikkerhed - Hurtig hjælp on demand
1
We Connect-tjenester Sikkerhed - Hurtig hjælp on demand
1
We Connect-tjenester Sikkerhed - Hurtig hjælp on demand
1
We Connect-tjenester Sikkerhed - Hurtig hjælp on demand
1

Sikkerhed.
Hurtig hjælp on demand.

Sikkerhed.
Hurtig hjælp on demand.

Du tager ud i naturen, og pludselig punkterer du? Intet problem. I stedet for at ærgre dig aktiverer du bare vejhjælpsopkaldet og modtager hjælp med det samme. Og hvis din bil registrerer en ulykke, er du i gode hænder. For i nødstilfælde tilkaldes hjælpen automatisk. Du får bedst mulig hjælp og vejledes personligt, indtil redningsfolkene ankommer. Det kan man kalde sikkerhed.

Du tager ud i naturen, og pludselig punkterer du? Intet problem. I stedet for at ærgre dig aktiverer du bare vejhjælpsopkaldet og modtager hjælp med det samme. Og hvis din bil registrerer en ulykke, er du i gode hænder. For i nødstilfælde tilkaldes hjælpen automatisk. Du får bedst mulig hjælp og vejledes personligt, indtil redningsfolkene ankommer. Det kan man kalde sikkerhed.

Nødopkaldsservice

Med tjenesten ”Nødopkaldsservice” får du hjælp, hvis uheldet er ude. Ved alvorlige ulykker, eksempelvis med airbagudløsning, bliver der nemlig automatisk ringet efter hjælp. Registrerer din Volkswagen en ulykke, etablerer tjenesten forbindelse til Volkswagens nødopkaldscentral og videregiver vigtige informationer til redningstjenesten. Du har også mulighed for manuelt at tilkalde hjælp med et enkelt tryk på en knap.

We Connect - Personlig hjælp i nødstilfælde
We Connect - Hurtig vejhjælp ved tryk på en knap

Vejhjælpsopkald

I tilfælde af et havari er vi hurtigt på pletten. Ved et tryk på en knap kan du aktivere vejhjælpsopkaldet i bilen og sende dine positions- og bildata til Volkswagens nødhjælpsservice. Her hjælper en medarbejder dig med at identificere årsagen til havariet eller kan efter behov sende en servicebil hen til dig, hvis det ikke er muligt at afhjælpe problemet med det samme.

Onlinetyverialarm

Bare læn dig tilbage og slap af, din Volkswagen passer på sig selv. Ved forsøg på indbrud underrettes du af We Connect-appen på din smartphone eller via e-mail.*

* Kun i forbindelse med tyverialarmen, der fås som ekstraudstyr.

We Connect - Tyverialarm direkte på din smartphone
We Connect - Hold øje med områdegrænser og hastighed

Områdeinformation og hastighedsinformation

Med tjenesten områdeinformation har du altid overblik over din Volkswagen. Du får automatisk besked, når din bil kører ind i eller ud af de definerede områder på de fastlagte tidspunkter på dagen. Med tjenesten hastighedsinformation kan du aktivere på forhånd fastlagte hastighedsgrænser, som føreren af din bil skal orientere sig efter.

Disclaimer by Volkswagen
1.
For at kunne benytte We Connect-tjenesterne har du brug for en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge ind på We Connect med brugernavn og adgangskode. Endvidere skal en separat We Connect- eller We Connect Plus-kontrakt indgås online med Volkswagen AG. Med We Connect Plus har du efter overdragelsen af bilen 90 dage til at registrere bilen på adressen www.portal.volkswagen-we.com og anvende tjenesterne i hele den aftalte gratisperiodes løbetid.
Brugen af de mobile We Connect-onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. De tilknyttede dataomkostninger inden for Europa afholdes af
Volkswagen AG inden for rammerne af netværkets dækning, dog med undtagelse af tjenesterne ”Streaming & Internet” samt enkelte In-Car-apps. Ved brug af tjenesten ”Streaming & Internet”, enkelte In-Car-apps samt af Wi-Fi-hotspottet kan man købe datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner ”Cubic Telecom”, som kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Oplysninger om priser og lande, som understøtter netværket, kan ses på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt kan man også benytte netradio og hybridradio via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt Wi-Fi-hotspot. I dette tilfælde er tjenesterne tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiludbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Ved at modtage datapakker fra internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. 
Brug af den gratis We Connect-app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med dataoption og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder.  
Tilgængeligheden af de enkelte tjenester i We Connect og We Connect Plus kan variere fra land til land og afhænger både af bilen og dens udstyr. Tjenesterne er altid tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode, og indholdet kan ændres eller blive utilgængeligt under kontraktperioden. Mere information kan findes på www.portal.volkswagen-we.com og hos din
Volkswagen-partner. Information om mobiltariffer kan du få hos din mobiludbyder.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there