En person sidder på førersædet i en parkeret T-Cross med åbnet dør og kigger på en mobiltelefon
1

Aktivér VW Connect og We Connect

De smarte onlinetjenester fra VW Connect og We Connect gør dit liv lettere – før, under og efter hver tur. Her viser vi trin for trin, hvordan du selv nemt tilslutter din bil og aktiverer funktionerne.
Din forhandler hjælper dig også gerne med de første trin allerede ved overdragelsen af bilen, og I kan starte aktiveringsprocessen sammen.

Få skridt til en forbundet bil

Vær opmærksom på, at du for at kunne udnytte funktionaliteterne fuldt ud har brug for en Volkswagen ID-brugerkonto og en separat aftale med Volkswagen AG om anvendelsen af de mobile onlinetjenester.

01. Download Volkswagen App

02. Lav Volkswagen ID / opret brugerkonto 

Log på i appen med dit Volkswagen ID. Hvis du endnu ikke har oprettet et Volkswagen ID, fører appen dig skridt for skridt gennem registreringen.

Tilmelding eller registreringÅbner et eksternt link

03. Tilføj bil

Tilføj din bil til din brugerkonto i Volkswagen-appen ved hjælp af bilens stelnummer. Stelnummeret finder du bag din Volkswagens forrude eller i registreringsbeviset.

04. Aktivér VW Connect eller We Connect

Indgå VW Connect eller We Connect-aftalen som vist i appen, og gå derefter til ”Forbind VW Connect eller We Connect” i dit infotainmentsystem. Følg anvisningerne i appen.

Yderligere informationer og en udførlig beskrivelse af aktiveringen af VW Connect eller We Connect kan du downloade her i PDF-format.

Vejledningen som video

For ID.- modeller

Remaining time, --:--

For yderligere Volkswagen-modeller

Remaining time, --:--

Få hjælp fra din forhandler

Du modtager snart din nye Volkswagen? Din forhandler hjælper dig gerne allerede inden overdragelsen af bilen med de vigtigste trin, f.eks. oprettelsen af et Volkswagen ID – så du kan blive fuldt koblet på med det samme.

Hurtigt internet til din Volkswagen

Visning inde fra en Passat med 4 personer og kig på infotainmentsystemet samt panoramaskyde-/-vippesoltaget

Altid tændt med vores datapakker fra Cubic Telecom

For at kunne bruge udvalgte In-Car-apps, netradio og wi-fi-hotspottet skal du bruge ekstra datavolumen som We Connect Plus-kunde. Dette bestilles nemt og bekvemt hos den eksterne mobiltelefoniudbyder Cubic Telecom. Som VW Connect-kunde er dette kun nødvendigt for wi-fi-hotspottet. For alle andre praktiske-tjenester bærer Volkswagen udgifterne.

Volkswagen App

Volkswagen-appen – den digitale ledsager for din Volkswagen

Volkswagen App

Volkswagen-appen – den digitale ledsager for din Volkswagen

Mand sidder i en Volkswagen og kigger på sin mobiltelefon

Volkswagen-appen forener det omfattende konnektivitetstilbud fra VW Connect, We Connect og Car-Net. Den giver dig mange vigtige funktioner og tjenester i en oversigt og sørger for endnu mere komfort. Download den nu.

Det interesserer dig muligvis også

Kompatibilitetskontrol. Her får du det første indblik i, hvilke mobile onlinetjenester der er til rådighed i din Volkswagen.  

Har du spørgsmål? Hurtige svar eller personlig rådgivning om vores digitale tjenester finder du her.

Oplysning - Volkswagen:

1.
Hvis du køber en ny bil, har du mulighed for at benytte de digitale tjenester fra VW Connect hhv. VW Connect Plus eller We Connect hhv. We Connect Plus for den gratis indledende aftaleløbetid. For at bruge VW Connect hhv. VW Connect Plus eller We Connect hhv. We Connect Plus tjenester skal du bruge en Volkswagen brugerkonto og skal logge på med brugernavn og adgangskode. Når Volkswagen brugerkontoen er blevet oprettet, og der er oprettet forbindelse med din bil, kan du benytte bil-, lande-, software- og udstyrsuafhængige digitale tjenester i en gratis indledende aftaleløbetid. Desuden skal der indgås en separat VW Connect- hhv. VW Connect Plus eller We Connect hhv. We Connect Plus-aftale med Volkswagen AG online på www.myvolkswagen.net eller via appen Volkswagen” (fås i App Store og Google Play Store). Den faktiske varighed af den gratis aftaleløbetid afhænger af, hvornår du aktiverer de digitale tjenester. Senest fra dag nr. 90 efter den første udlevering begynder den gratis tilbudte indledende aftaleløbetid automatisk at tælle ned. Du kan se den præcise aftaleløbetid for din bil på myVolkswagen www.myvolkswagen.net. For kunder med VW Connect og VW Connect Plus: Brugen af de mobile onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. Til brug af netradio, wi-fi-hotspot og Alexa – hvis til stede – kan der købes datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner ”Cubic Telecom”, som kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Datavolumenet for disse pakker kan bruges af alle brugere og passagerer i bilen. Oplysninger om betingelser, priser og understøttede lande findes på: vw.cubictelecom.com. Alternativt er det muligt at bruge netradio, wi-fi-hotspot og Alexa – hvis til stede – via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt wi-fi-hotspot. I så fald er de relevante tjenestefunktioner kun tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiltelefoniudbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Ved dataoverførsel via internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. For kunder med We Connect og We Connect Plus: Brugen af de mobile onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. Til brug af streaming-tjenesterne, enkelte In-Car-apps samt wi-fi-hotspottet kan der købes datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner ”Cubic Telecom”. Disse kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Datavolumenet for disse pakker kan bruges af alle brugere og passagerer i bilen. Oplysninger om betingelser, priser og understøttede lande findes på: vw.cubictelecom.com. Alternativt kan disse tjenester benyttes via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt wi-fi-hotspot. I så fald er tjenesterne tilgængelige med en eksisterende eller en separat abonnementsaftale mellem dig og din mobiltelefoniudbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Ved dataoverførsel via internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. Brug af den gratis app Volkswagen” kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med datafunktion og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder.    Det kan variere fra land til land, hvilke tjenester der er inkluderet i pakkerne We Connect og We Connect Plus eller VW Connect og VW Connect Plus. Tilgængeligheden afhænger også af bilmodel, udstyr og installeret softwareversion. Det gælder også for tjenesteydelserne fra tredjeparter. Tjenesterne står til rådighed i den respektivt indgåede aftaleløbetid og kan i løbet af aftaleløbetiden være genstand for indholdsmæssige ændringer eller sættes i bero. Du kan få nærmere oplysninger på connect.volkswagen.com og hos din Volkswagen Partner. Oplysninger om mobiltakster fås hos din mobiltelefoniudbyder. 
3.
Oplysningerne om forbrugs- og emissionsværdier relaterer ikke til en enkelt bil og er ikke en del af tilbuddet, men tjener alene til sammenligning mellem de forskellige biltyper. Ekstraudstyr og tilbehør (eftermonteringsdele, dækstørrelse osv.) kan påvirke relevante bilparametre såsom vægt, rullemodstand og aerodynamik, og sammen med både vejr- og trafikegenskaber og individuel kørestil kan de påvirke brændstofforbruget, strømforbruget, CO2-emissionen og præstationerne for en bil.
4.
e-up! kan indtil videre ikke bestilles med individuel udstyring. Der står dog allerede færdige, forud fremstillede biler til rådighed. Kontakt bare med din Volkswagen-partner.