Den smarte forbindelse til dit Volkswagen ID. 

Har du en model fra ID.-familien? Så kører du ikke bare 100 % elektrisk i fremtiden, men kan også være fuldt opkoblet med We Connect Start. Og med onlinetjenesterne i We Connect Start kan du hente digitale assistenter, der leverer helt aktuelle oplysninger om opladningsstyring eller trafik, og fjernstyre udvalgte funktioner via smartphone ved hjælp af We Connect ID.-appen.

Overblik over dine fordele:

  • Fuldt opkoblet og onlineklar
  • Adgang til mange funktioner i bilen mulig via smartphone og We Connect ID.-appen
  • kan bruges gratis de første tre år

Startklar, når du er klar

Vil du kontrollere den resterende rækkevidde for din ID.-model? Med din smartphone har du via We Connect ID.-appen styr på batteriets opladningsniveau og resterende rækkevidde, når din ID. har onlineforbindelse, og kan se, om ladekablet er tilsluttet. I givet fald kan du starte og stoppe opladningen fra sofaen. Angiv bare det tidspunkt, du skal køre på arbejde, i appen, og hver morgen venter din ID. fuldt opladet på dig.  

We Charge
3
3.
Strømforbrug, kWh/100 km: blandet kørsel 16,9-15,5; CO2-emission blandet kørsel, g/km: 0; effektivitetsklasse: A+

We Charge4 – Nem opladning

Med We Charge bliver det endnu nemmere at oplade din ID.. Derhjemme via den netværksforbundne ladestation på bopælen og undervejs ved mere end 200.000 offentlige ladestationer i Europa. In-Car-appen, der er integreret direkte i infotainmentsystemet i din ID., er særlig praktisk. Med den kan der søges efter tilgængelige ladestandere på kortet omkring din aktuelle position og navigationen derhen startes – inklusive alle oplysninger om de tilgængelige stiktyper og ladehastigheder.

Konnektivitet

Forbundet med We Connect ID.-appen

Konnektivitet

Forbundet med We Connect ID.-appen

We Connect ID., appen til din ID.
5
5.
Billeder kan afvige

Download komfort-opdateringen til ID.-familien: We Connect ID.-appen er forbindelsen til din ID. Volkswagen og alle vigtige funktioner. Den forvandler din smartphone til en fjernbetjening, hvormed du kan styre mange nyttige bilfunktioner. Dermed har du altid overblik over din ID. - også når du ikke sidder i den.

Registrer dig og kom i gang

I det følgende forklarer vi, hvordan du med få trin aktiverer We Connect Start og anvender vores digitale tjenester i bilen og på din smartphone.

--:--

Du kan desuden hente aktiveringsvejledningen i PDF-format.

Kontakt os

Kontakt os

Kontakt

Har du nogen spørgsmål, idéer eller anden feedback? Så ring til os.

Ring til os på telefon 80 88 63 03 (gratis fra alle danske net). Vi står til rådighed døgnet rundt. Hvis din telefonudbyder ikke understøtter dette nummer, kan du ringe til 32 72 60 69.
Omkostningerne afhænger af udbyderens gældende takster. Ved opkald fra udlandet kan der påløbe roaming-gebyrer.

Du er også velkommen til at sende en e-mail til:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Ansvarsfraskrivelse Volkswagen

1.
Før du kan benytte We Connect-tjenesterne, skal du have en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge ind på We Connect Start med brugernavn og adgangskode. Desuden skal der indgås en separat We Connect Start-kontrakt online med Volkswagen AG. Efter overdragelse af bilen kan du inden for 90 dage registrere bilen med We Connect ID.-appen (fås i App Store og Google Play Store) og anvende tjenesterne i We Connect Start i hele den aftalte gratis løbetid.
Brugen af de mobile We Connect Start-onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. De tilknyttede dataomkostninger inden for Europa afholdes af Volkswagen AG inden for rammerne af netværkets dækning, dog med undtagelse af tjenesterne "Webradio" og "Wi-Fi-hotspot". Til brug af tjenesterne "Webradio" og "Wi-Fi-hotspot", kan der købes datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner "Cubic Telecom", som kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Oplysninger om priser og understøttede lande findes på: https://vw.cubictelecom.com. Alternativt kan du benytte tjenesten "Webradio" og "Wi-Fi-hotspot" via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt Wi-Fi-hotspot. I så fald er tjenesterne tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiludbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Afhængigt af den pågældende mobiltakst, og særligt ved brug i udlandet, kan der i forbindelse med dataoverførsel via internettet opstå ekstra omkostninger (f.eks. roaminggebyrer).
For at kunne bruge den gratis We Connect ID.- app kræves en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med dataoption og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder. 
Tilgængeligheden af de enkelte tjenester, der er beskrevet i pakkerne, kan variere efter udstyr, efter bil og efter land. Tjenesterne er tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode. Indholdet kan blive ændret i løbet af kontraktperioden. Du kan få flere oplysninger under www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Oplysninger om mobiltariffer fås hos din mobiltelefonudbyder.
2.
Forudsætningen for stemmebetjening er et 2- eller 3-zones klimaanlæg. Onlinestemmebetjening er kun tilgængelig på følgende sprog: tysk, engelsk (GB og USA), fransk, italiensk, hollandsk, polsk, portugisisk, svensk, spansk og tjekkisk.
4.
Opladningstaksterne, opladningskortet samt ID. Charger-modellerne udbydes af Volkswagen Group Charging GmbH (Elli).