Guide & Inform. Styr på destinationen i realtid.
1

Guide & Inform.
Næsten tidstro styr på destinationen.

Guide & Inform.
Næsten tidstro styr på destinationen.

Tjenesterne Guide & Inform Basic

Car-Net Guide & Inform.

Ekstra tjenester Guide & Inform Plus

Car-Net Guide & Inform Plus

Ekstra tjenester til Guide & Inform Premium2:

*Tjenesterne til Guide & Inform Premium fås kun til Touareg

Guide & Inform Premium

Kontakt os

Kontakt os

Kontakt

Har du nogen spørgsmål, idéer eller anden feedback? Så ring til os.

Ring til os på telefon 80 88 63 03Åbner et telefonlink (gratis fra alle danske net). Vi står til rådighed døgnet rundt. Hvis din telefonudbyder ikke understøtter dette nummer, kan du ringe til 32 72 60 69Åbner et telefonlink.
Omkostningerne afhænger af udbyderens gældende takster. Ved opkald fra udlandet kan der påløbe roaming-gebyrer.

Du er også velkommen til at sende en e-mail til:
weconnect-support@volkswagen.deÅbner et maillink

Det interesserer dig muligvis også

Sådan kommer du nemmere gennem hverdagen. Med online-tjenesterne fra Car-Net.

Sådan får du komfort undervejs. Med online-tjenesterne fra Car-Net.

Oplysning - Volkswagen:

1.
Før du kan bruge Car-Net-tjenesterne, skal du have en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge på med brugernavn og adgangskode. I tillæg skal en separat kontrakt indgås online med Volkswagen AG. Hvis du vil bruge tjenesterne i den fulde løbetid, har du efter overdragelsen af bilen 90 dage til at registrere bilen via www.myvolkswagen.net eller appen "Volkswagen We Connect" (fås i App Store og Google Play Store). Ved en senere registrering forkortes varigheden af gratisperioden. Anvendelse af onlinemobiltjenesten "Guide & Inform" fra Car-Net er kun mulig med det valgfri Discover Media- og Discover Pro-udstyr. I tillæg har du behov for et mobilt, internet-aktiveret apparat (f.eks. smartphone) der er i stand til at fungere som et mobilt wifi-hotspot. Som alternativ kan du med "Business"-telefongrænsefladetilføjelsen i forbindelse med Discover Pro-navigationssystemet anvende en mobiltelefon med ekstern rSAP (remote SIM Access Profile) eller et SIM-kort med en telefon og data valgmulighed. Car-Net-tjenesterne er kun tilgængelige med en eksisterende eller separat konkluderet mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiltelefonleverandør, og kun inden for det respektive mobiltelefonnetværks dækningsområde. Afhængigt af den pågældende mobiltakst, og særligt ved brug i udlandet, kan der i forbindelse med dataoverførsel via internettet opstå ekstra omkostninger (f.eks. roaminggebyrer). På grund af volumen af data, der genereres under anvendelsen af Car-Net-tjenester, anbefales stærkt, at du indgår en aftale med flatrate for data med din mobiltelefonleverandør. Brug af den gratis We Connect-app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med datafunktion og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder. Tilgængeligheden af Car-Net-tjenester kan variere fra land til land. Disse tjenester er tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode og indholdet kan ændres under kontraktperioden. Du kan få flere oplysninger om Car-Net på www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Du kan få oplysninger om mobiltarifbetingelser hos din mobilleverandør.
2.
Før du kan bruge Car-Net-tjenesterne, skal du have en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge på med brugernavn og adgangskode. I tillæg skal en separat kontrakt indgås online med Volkswagen AG. Hvis du vil bruge tjenesterne i den fulde løbetid, har du efter overdragelsen af bilen 90 dage til at registrere bilen via www.myvolkswagen.net eller appen "Volkswagen We Connect" (fås i App Store og Google Play Store). Ved en senere registrering forkortes varigheden af gratisperioden. Brugen af onlinemobiltjenesterne fra Car-Net er mulig via en integreret internetforbindelse. De tilknyttede dataomkostninger inden for Europa afholdes af Volkswagen AG inden for rammerne af netværkets dækning, dog med undtagelse af tjenesterne Webradio og hybridradio. Til brug af tjenesterne webradio og hybridradio, samt af WLAN-hotspottet, kan man købe datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner "Cubic Telecom", som kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Datavolumenet for denne pakke kan bruges af alle brugere og passagerer i bilen. Oplysninger om betingelser, priser og understøttede lande findes på: vw.cubictelecom.com. Alternativt kan man også benytte webradio og hybridradio via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt WLAN-hotspot. I så fald er tjenesterne tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiludbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Afhængigt af den pågældende mobiltakst, og særligt ved brug i udlandet, kan der i forbindelse med dataoverførsel via internettet opstå ekstra omkostninger (f.eks. roaminggebyrer). Brug af den gratis We Connect-app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med datamulighed og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder. Tilgængeligheden af de enkelte tjenester fra Car-Net ("Guide & Inform Premium" og "Security & Service"), som er beskrevet i pakkerne, kan variere fra land til land og i forhold til bil og udstyr. Tjenesterne er altid tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode, og indholdet kan ændres eller blive utilgængeligt under kontraktperioden. Du kan få nærmere oplysninger under www.connect.volkswagen-we.com og hos din Volkswagen-partner. Oplysninger om mobiltariffer fås hos din mobiltelefonudbyder.