Det behøver du for at kunne anvende Car-Net

Det har du brug for1

Car-Net-navigationssystemerne ”Discover Media”, ”Discover Pro” og ”Composition Media”.
2
2.
Billedet viser den nyeste generation af infotainmentsystemer; tjenesterne fås også til den ældre generation

Hvis du vil anvende Car-Net-tjenesterne Guide & Inform, skal din Volkswagen være udstyret med et navigationssystem. Hertil hører ”Discover Media” og ”Discover Pro” samt ”Innovision Cockpit”, som fås til Touareg.

Ved Car-Net-tjenestepakken ”Security & Service” har du derimod kun behov for nødopkaldsservicen og kan som med ”App-Connect” allerede anvende den i ubegrænset omfang med radioen ”Composition Media”.

I forbindelse med navigationssystemet „Discover Pro“ anbefaler vi desuden telefoninterfacet „Business“, der giver dig mulighed for at opsætte en WLAN-hotspot i din Volkswagen. På den måde kan både du og dine passagerer drage den fulde nytte af de utallige tilbud fra Car-Net. Ved navigationssystemet ”Discover Media” opretter CarStick LTE 3 hurtigt og ukompliceret en internetforbindelse samt et Wi-Fi-hotspot i din Volkswagen.

Du kan styre mange af tjenesterne via din smartphone med We Connect-appen. Når den er sluttet til dit infotainmentsystem, kan smartphonen også stille den internetadgang til rådighed, som skal bruges i forbindelse med Car-Net. Til enkelte funktioner behøves der desuden tekniske komponenter i bilen, f.eks. en tyverialarm til tjenesten „onlinetyverialarm“. 

Afhængigt af bil har du adgang til forskellige tjenestepakker, som du kan bestille (hvis dette ikke allerede er sket ved købet af bilen) via We Connect-portalen. Hvis de tekniske forudsætninger er til stede, skal du bruge en brugerkonto, som er oprettet i en håndevending.

  • Navigationssystemet ”Discover Media”, ”Discover Pro” eller ”Discover Premium”
  • Radiosystemet ”Composition Media” (begrænset)
  • Android™-smartphone eller iPhone™ med internetforbindelse
  • Car-Net-tjenestepakke
  • Volkswagen brugerkonto
Log på We Connect-portalen

For at kunne bruge de mobile onlinetjenester nemt og bekvemt overalt skal du logge på We Connect-portalen med dit Volkswagen ID og derefter registrere dig med din bil. Hvis du endnu ikke har oprettet et Volkswagen ID, fører appen dig skridt for skridt gennem registreringen.

Anvendelse via We Connect-appen og We Connect-portalen

We Connect-app

Når du er registreret, kan du tilgå og anvende funktionerne fra Car-Net-tjenesterne via den brugervenlige We Connect-portal eller med We Connect-appen på din mobile enhed. Download app’en her:

Download i App Store

Download hos Google Play

Disclaimer by Volkswagen
1.
For at kunne benytte Car-Net-tjenesterne har du brug for en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge ind med brugernavn og adgangskode. I tillæg skal en separat kontrakt indgås online med Volkswagen AG. For at være i stand til at anvende tjenesterne for den fulde periode, har du 90 dage fra overhændelse af køretøjet til at registrere køretøjet under portal.volkswagen-we.com Ved en senere registrering forkortes varigheden af gratisperioden. Anvendelse af mobile online tjenester for Car-Net ”Vejledning & Inform” er kun muligt med de valgfri Discover Media og Discover Pro udstyr. I tillæg har du behov for et mobilt, internet-aktiveret apparat (dvs. smartphone) der er i stand til at fungere som et mobilt WLAN hotspot. Som alternativ kan du, med ”Business” telefon-grænseflade valgmulighed i forbindelse med Discover Pro navigationsystemet, anvende en mobiltelefon med fjern-SIM Access Profile (rSAP) eller et SIM-kort med en telefon og data valgmulighed. Med den valgfri Car-Stick LTE i forbindelse med Discover Media navigationssystemet kan du også etablere en internetforbindelse for dit navigationsapparat såvel som et W-LAN hotspot i køretøjet. Car-Net tjenesterne er kun tilgængelige med en eksisterende eller separat konkluderet mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiltelefonleverandør, og kun indenfor det dækningsområde for det respektive mobiltelefonnetværk. Ved at modtage datapakker fra internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. På grund af volumen af data, der genereres under anvendelsen af Car-Net tjenester, er det stærkt anbefalet, at du indgår en flad data-rate med din mobiltelefonleverandør. Brug af den gratis We Connect-app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med dataoption og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder Tilgængeligheden af Car-Net tjenester kan variere fra land til land. Disse tjenester er tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode og indholdet kan ændres under kontraktperioden. Yderligere information om Car-Net er tilgængeligt på portal.volkswagen-we.com og fra din Volkswagen partner; information om mobiltarifbetingelser fra din mobilleverandør.
3.
Ved at modtage datapakker fra internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer), afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. Volkswagen Zubehör anbefaler en dataflatrateaftale med den pågældende mobiltelefoniudbyder. Læs mere om anvendelsen af mobilenheder og Car-Net i Volkswagen servicemappen.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there