2.2.0.4_0, 2017-05-15 14:52:25

Velkommen på værkstedet.

Din bil kører bedre i længere tid, hvis den bliver repareret eller serviceret korrekt. Det er du sikker på, at den bliver på et autoriseret værksted. De er nemlig eksperter i lige netop din bil. Det er ikke bare noget, vi påstår. Der bliver stillet høje krav til vores autoriserede værksteder. Fx er de forpligtede til at bruge originale reservedele, specialværktøj og Volkswagen teknologi. Det er også et krav, at de sender deres personale på uddannelse i minimum 50 timer om året, så de altid har styr på teknikken. Og så er det værd at huske, at opdateringer via teknologien på et autoriseret værksted holder bilen up-to-date og forlænger levetiden. Du får med andre ord både faglig ekspertise og bedre løsninger med i prisen på et autoriseret værksted. 

Dialogmodtagelse

Hos Volkswagen vil vi gerne give dig tryghed og større indblik i din Volkswagen. Derfor har vi vores helt egen måde at tage imod dig og din bil, når det er tid til serviceeftersyn. Vi kalder det for Dialogmodtagelse..

En Dialogmodtagelse hos Volkswagen er en gratis gennemgang af din bil, inden den skal til service. Den foretages af en certificeret servicerådgiver/-tekniker og tager cirka 20 min. Du er til stede hele tiden.

Under Dialogmodtagelsen bliver bilen gennemgået teknisk og mekanisk, så du får større indblik i, hvordan den daglige kørsel påvirker bilen. Normalt ser du og mekanikeren bilen fra to forskellige vinkler, men ved en Dialogmodtagelse kan du se den fra mekanikerens vinkel: På liften. Samtidigt er der rig mulighed for at stille spørgsmål.

Gennemgangen hjælper til at afdække, hvad der bør repareres nu og her. Vi gør dig også opmærksom på forhold, du skal holde øje med fremadrettet. En Dialogmodtagelse giver dig altså overblik og en fast, samlet pris for, hvad der skal laves, inden din Volkswagen kommer på værkstedet. Samtidig får du et godt indblik i din bils generelle stand og dens behov for vedligeholdelse.

  • Lettere på værksted

    En god start på dit værkstedsbesøg. Det har vi også sat i system.

    Hos os starter ethvert besøg med, at du taler med den Servicerådgiver, der har ansvaret for at udføre service eller reparation af netop din Volkswagen. Det gør det lettere at få alle detaljerne med og få afklaret prisniveauet.

    Ofte foregår samtalen ude ved liften. Det er helt naturligt, for det er jo din Volkswagen, det drejer sig om. Vi kalder starten på dit værkstedsbesøg for Dialogmodtagelse. Selvom det hele foregår efter en af vores mange Volkswagen tjeklister, så er det ret hyggeligt og med til at gøre dit værkstedbesøg til en god og effektiv oplevelse.

  • Autoriseret værksted.

    Det kan godt betale sig at
    vælge et autoriseret værksted.

    God service og tryghed er ikke de eneste fordele ved at vælge en autoriseret Volkswagen Partner, når din bil skal på værksted eller til service. Vores ekspertise betyder nemlig, at vi kan arbejde hurtigt og effektivt. Og på den måde bliver det billigere for dig. Vi har fx specielt værktøj til hver enkelt model udviklet af Volkswagen. Vores elektroniske fejlfinder er online med hele fabrikkens viden. Det betyder, at alle vores mekanikere har 65 års erfaring i ryggen. Altså udover den de får på de 4-5 årlige kurser i netop Volkswagen. Vælger du ekspertisen, kan du også få ekstra tryghed med i købet, nemlig Volkswagen Vejhjælp.

  • Vi gør det lettere at få bilen på værksted.

    Det er svært for de fleste at få dagligdagen til at hænge sammen uden bil.

    Det ved vi, og derfor har vi skabt en række servicetiltag, der gør det lettere at undvære din Volkswagen, når den skal på værksted.

    Tal med din Servicerådgiver om mulighederne i forbindelse med Dialogmodtagelse. Eller kontakt din Volkswagen Partner vedr. pris og aktuelle muligheder.

    Læs mere

Trænger din bil til Service?