Aktivering af Car-Net1

Her kan du læse, hvordan du aktiverer dine mobile onlinetjenester via We Connect-appen. Andre muligheder er aktivering via infotainmentsystemet i din Volkswagen eller via We Connect-portalen.

Sådan aktiverer du Car-Net

Car-Net über die We Connect App aktivieren

Aktivering med We Connect-appen

Aktivér de mobile onlinetjenester fra Volkswagen bekvemt ved hjælp af din smartphone: Med We Connect-appen kan du enkelt og hurtigt oprette en brugerkonto og få adgang til de mobile onlinetjenester i bilen.

I denne skriftlige vejledning er de hertil nødvendige skridt beskrevet.

Aktivér Car-Net via infotainmentsystemet i din Volkswagen.

Aktivering via dit infotainmentsystem

Er din Volkswagen forsynet med Car-Net-tjenestepakken ”Guide & Inform”? Så kan du også hurtigt og nemt aktivere vores onlinetjenester i den parkerede bil eller via infotainmentsystemet. Denne skriftlige vejledning fører dig gennem aktiveringsprocessen.

Aktivér Car-Net via portalen.

Aktivering via portalen

Vil du opsætte Car-Net derhjemme? Intet problem! Brug din hjemme-pc eller din tablet-computer, og få adgang til en bred vifte af Car-Net-tjenester.

Oprettelse af en internetforbindelse

For at kunne udnytte alle fordelene ved de mobile onlinetjenester har du foruden en aktiv Car-Net-licens også brug for en internetforbindelse i bilen. Hertil har du afhængigt af udstyret forskellige muligheder. I videoen præsenteres disse, og du bliver ført gennem de enkelte trin.

Hvis du gerne vil læse disse igennem igen, kan du downloade en skriftlig vejledning nedenfor.

Disclaimer by Volkswagen
1.
For at kunne benytte Car-Net-tjenesterne har du brug for en Volkswagen ID-brugerkonto, og du skal logge ind med brugernavn og adgangskode. I tillæg skal en separat kontrakt indgås online med Volkswagen AG. For at være i stand til at anvende tjenesterne for den fulde periode, har du 90 dage fra overhændelse af køretøjet til at registrere køretøjet under portal.volkswagen-we.com Ved en senere registrering forkortes varigheden af gratisperioden. Anvendelse af mobile online tjenester for Car-Net ”Vejledning & Inform” er kun muligt med de valgfri Discover Media og Discover Pro udstyr. I tillæg har du behov for et mobilt, internet-aktiveret apparat (dvs. smartphone) der er i stand til at fungere som et mobilt WLAN hotspot. Som alternativ kan du, med ”Business” telefon-grænseflade valgmulighed i forbindelse med Discover Pro navigationsystemet, anvende en mobiltelefon med fjern-SIM Access Profile (rSAP) eller et SIM-kort med en telefon og data valgmulighed. Med den valgfri Car-Stick LTE i forbindelse med Discover Media navigationssystemet kan du også etablere en internetforbindelse for dit navigationsapparat såvel som et W-LAN hotspot i køretøjet. Car-Net tjenesterne er kun tilgængelige med en eksisterende eller separat konkluderet mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiltelefonleverandør, og kun indenfor det dækningsområde for det respektive mobiltelefonnetværk. Ved at modtage datapakker fra internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet. På grund af volumen af data, der genereres under anvendelsen af Car-Net tjenester, er det stærkt anbefalet, at du indgår en flad data-rate med din mobiltelefonleverandør. Brug af den gratis We Connect-app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med dataoption og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder Tilgængeligheden af Car-Net tjenester kan variere fra land til land. Disse tjenester er tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode og indholdet kan ændres under kontraktperioden. Yderligere information om Car-Net er tilgængeligt på portal.volkswagen-we.com og fra din Volkswagen partner; information om mobiltarifbetingelser fra din mobilleverandør.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there